dissabte, 16 d’agost del 2014

Hola!

Sóc l'Anna, mestra de vocació, catalana de sentiment i mare de dues nenes que em tenen apassionada. 
Fa dos anys i mig, tot el que estic fent avui no m’hagués passat mai pel cap, primer de tot, no mostrava cap interès pels blocs (ni m’hagués imaginat tenir-ne un ,si no era per obligació, ja que detesto escriure), tampoc per tot el que era treball manual. La meva vida era, la meva professió sortir amb els amics i la meva parella (i pare de les meves filles), l'esport i estudiar. 
Tot va canviar quan va néixer la meva primera filla, avui fa 2 anys i 4 mesos. Ja ho diuen, ser mare ho canvia tot. Llavors em vaig començar a interessar en buscar activitats, vaig descobrir blocs interessantíssims, Pinterest... Començava a fer llista d'activitats per treballar a casa amb l'Ona. Ara, m'encanta fer pintura amb ella i embrutar-nos molt: pintar-nos les mans, els braços, els peus, el cabell.... 
Quan va néixer l'O, també em vaig animar a cosir, (ja ho havia fet quan era petita, però ara la màquina de cosir em va enganxar), m'agrada cosir per elles. Durant els dos anys de l'O no vaig poder cosir gaire, perquè seguia estudiant, però ara de vacances i amb el naixement de la meva segona filla l'I, m'he enganxat de ple. 
I per què un bloc si detesto escriure? 
La Neus, companya de professió i amiga em va animar. Així podem tenir un recull de tot el que fem. També m'agrada compartir-ho a altres mares, com ha estat amb mi una font d'inspiració un recull de blocs que consulto gairebé a diari. 


Així doncs, benvingudes i benvinguts


5 comentaris:

  1. Anna, m'alegro molt de que t'hagis animat a fer el bloc! De fet, de que ens haguem animat!! jajaja
    Fas una roba fantàstica per a les teves nenes, jo no sé si mai l'arribaria a fer... Moltes felicitats per tot el que fas, que és ben digne de que tothom ho vegi, i sobretot, molt ànims en l'aventura del bloc!! Moooolts petons!!!

    ResponElimina
  2. Yo también me alegro que hayas dado este paso! Una manera de registrar y compartir la maternidad y la costura! Bienvenida al club!

    ResponElimina
  3. Por aquí me quedo, siempre es genial conocer nuevos blogs!

    ResponElimina